نوشته شده توسط : fnz.pni

 

 

دهکده بانگ ساری در پاتایا تایلند یکی از جاذبه های گردشگری پاتایا در گذشته تنها روستای کوچکی بوده که مردم آن به ماهیگری مشغول بوده اند . این روستا نیز سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و هتل ها و رستوران هایی در این منطقه برای اقامت گردشگران تور تایلند ساخته شده است. چشم انداز زیبای این دهکده ساحل شنی طولانی و دست نخورده درختان سرسبز هر گردشگری را مجذوب خود می کند.این روستا در 16 کیلومتری جنوب پاتایا قرار دارد و لذت بخش ترین تفریح در این منطقه ماهی گیری کردن در طبیعت و خوردن غذاهای دریایی و غذاهای محلی تایلند در رستوران های این منطقه است. همچنین تفریحاتی مانند غواصی و قایق سواری و تماشای غروب آفتاب هم طرفداران خودش را در تور تایلند نوروز 95  دارد.

 

دهکده بانگ ساری در پاتایا تایلند

 

 

 

ساحل هات ونگ فراچان در پاتایا تایلند

ساحل هات ونگ فراچان در پاتایا تایلند ساحلی زیبا و آرام در شما پاتایا است که مکان بسیا مناسبی برای شنا و آفتاب گرفتن در آرامش در تور تایلند بهار 95  است . ساحل هات ونگ فراچان از یک کیلومتری که در شمال خلیج پاتایا قرار گرفته است دارای ورودی مشترک با هتل مرکزی ونگ آمات می باشد.هتل ها و آپارتمان های فراوانی در این ساحل قرار دارند که امکانات رفاهی ویژه ای را برای گردشگران تور تایلند فراهم میکنند. هتل های اطراف این ساحل منظره رو به دریا دارند .

 

 

منطقه ی خائو لاک در 80 کیلومتری شمال پوکت  یکی از دیدنی های معروف پوکت یک منطقه ی توریستی و زیبا می باشد که گردشگران تور تایلند می توانند طبیعت را در این منطقه  از نزدیک لمس کنند . این منطقه که توسط سونامی سال 2004 نابود شده بود دوباره توسط صنعت توریسم رونق گرفت. این منطقه دارای 3 پارک ملی می باشد که بهترین تفریگاه های پوکت در اینجا قرار دارد.رویت جنگل های استوایی که از آسیب های انسانی در امان مانده اند و پر از گونه های گیاهی و جانوری مختلف هستند در این منطقه برای گردشگران تور تایلند 95 بسیار لذت بخش است.این منطقه دارای غارها دریاچه ها و دره های زیبا  و سواحل شنی و سفید می باشد که شما را در تور لحظه آخری تایلند شگفت زده میکند . همچنین برای سهولت گردشگران اقامتگاه های فراوان , رستوران ها و مراکز خرید فراوان وجود دارد. همچنین جزایر سورین و سیمیلان  در نزدیکی این منطقه قرار دارد که برای تفریحات آبی مخصوصا غواصی در تور تایلند اسفند 94  مناسب است.

 

منطقه خائو لاک در پوکت تایلند



 


:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد